Hemma

image

Jag har ett hem. Egen apelsinjuice på ett köksbord jag gjort själv. Med den tuffa målarpenseln som är lite böjd, har jag med vattenburen gammelvit färg kirrat finish. Pappa sa att det inte är bra med raka penslar. Jag tror det är töntigt i hans jobb att vara den som målar med rak pensel.

Jag har budgeterat nyss och har lyxen att ha råd med hyra OCH räkningarna. Känns guldkantat. Jag kanske till och med hade haft råd att skaffa guldtand.

På lördag kommer Daniel hit. Gubben i lådan. Min Daniel. Vi ska ha omlottkläder med fritt fall i. Och kamma håret neråt, knäppa kragar och vara sparvar.

Posted on 13 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Vart är det du har flyttat? Antar att det känns underbart att ha något eget med lillfian:) Undrar så hur du tyckte första egna Jennie veckan fungerade?

    Många kramar

Kommentera

