Kaffeskäll och dröm

Jag fick nyss kaffeskäll av Panilla. Hon sov och jag gjorde kaffe till oss. Jag tänkte: ” Här är de så nogranna med allt, undra om man skall göra två eller fyra koppar, så man inte får skäll för att man slösat med för många koppar. (jag gör alltid 8 koppar oavsett antal i sällskapet)”

Jag beslutade mig för att göra fyra. Minsann fick man skäll ändå. Tydligen gör man fyra till EN person. Nu vet jag ännu mer pedantsaker om Panilla.

Sen drömde jag också att jag började brottas igen. Men i Hisingens AIK. I knattegruppen. Vad betyder det? Att jag börjar om? Från skratch.

Sen kom jag och Panilla överens om att killar tror jag är dum i huvudet för att jag framställer mig som det. Jag är på en annan nivå säger hon och det är visst läskigt. Är det en konstnär jag behöver trilskas med om höstkvällarna? Som förstår teorier och sånt.

Jag får helt enkelt ha is i magen.

Posted on 18 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

