Romanticno

Jag är tydligen en obotlig romantiker. Som stämmer träffar på bryggor och väntar i regnet IFALL att nån dyker upp. Det är såna där Richard Gere scener som skrämmer normala personer.

Jag använder uttryck som ” han såg in i mig och klädde av mig skinnet”

Jag kan gå varv runt hus och utsöndra auror för att locka fram ödet jag tror existerar. Med Africa av Toto i lurarna.

Jag måste sluta tro på Pretty Womanscenarion.

Ibland är saker bara som de är. Utan ödet inblandat.

Posted on 18 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

