GolFrida

Min dotter har börjat sätta dit mig när jag ljuger ibland. I dag ljög jag inne på en bank om en sak. Simpel sak, men hon satte dit mig så det rök om det.

Jag berättade att min dosa blivit stulen för jag ville inte erkänna att jag spillt hostmedicin över hela skiten. Då utbrister Frida:

” Men mamma, du är ju inte klok; du spillde ju Mollipect på dosan” (vänder sig till bankkillen och säger att Mollipect är hostmedicin) i fall att han inte visste vad det var.

Jag gillar att hon är så smart och inte förutsatte att killen visste vad Mollipect var, men stryk skall hon ha för att on är ett golbarn.

Posted on 31 januari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. ann.louise koskenisla

    du e så bra

Kommentera

