Oskar Linnros tjej

Jag har dig som motivation för att sköta min hälsa och kropp, när jag svettas och vill ha wienerbröd tänker jag på dig. Jag skall bli någon du ändå kan TÄNKA DIG att ligga med. Jag kan inte spela cello det minsta. Det känns som det är en bra merit på listan över kvalitéer. Du vill nog inte att man går på cellgiftsbehandling heller. Mans skall nog kunna knyta skor på ett speciellt sätt också. Eller nej, man skall bara kunna knyta jävligt rutinmässigt. Det skall vara det svåra knytet med genvägen genom öglan.

Jag liknar en cello litegrann dock. Det kanske hjälper? Tänk ändå att DET FINNS tjejer du ligger med. Ligger du med tjejer, finns det ändå en liten chans att jag kommer ligga med dig, för jag är tjej. Eller liksom, du lever i Sverige. Jag också. Technically så kan vi liksom hamna i säng.

Med Michael Jackson är det liksom MER kört än med dig Oskar. Helt kört. Jämför man då, blir chansen rätt stor.

Det är inte ens en metafor. Du är bra på metaforer, Oskar. Hela du är en liknelse. Ditt ansikte ser ut som en jävligt snygg bergskedja. Kuperat landskap som bildar en skönhet med toppar och dalar. Kontrastrikt.

Det är så jävla tråkigt att såna som syns i media skall vara de som sätter ribban för resten på ”golvet”, jävla förmän. För att jag någongång skall kunna ligga med värdighet måste alltså jag också bli känd för att slippa bli en groupie.

Jag undrar om Oskar tänker på mig ibland. Bara lite latent sådär? Undrar också vad han skrattar åt? Känns som han är skrattkräsen. Finkänslig.

Posted on 9 februari, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

