Kär som jag vill vara

image

Jag vill inte veta att du alltid kommer stanna. Jag vill känna att du skulle få mig att gråta om du lämnade mig. Att du kan ärra mig. Nu är du här. Du överraskade mig och nu är du här. Vi är nyförälskade och kommer förevigt vara varje gång du kommer tillbaka. Man vet inte riktigt med dig. Det är passionerat och obestämt.

Jag är så lycklig att jag får uppleva dig just idag, och ej vet hur du närvarar i morgon.

Jag faller för dig och din obestämda person.

Posted on 5 mars, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Här vill man älska med dig. Sedan springa på ängar och njuta av ditt vackra du. Rulla runt.

Kommentera

