Orgasm taktmässigt.

Jag har kommit på att orgasmen är rytmiska sammandragningar i fittan. I skolan snackar vi om olika slags versmått att läsa poesi och lyrik på.

Det är det som händer i underlivet också. Poesi och lyrik alltså. I fysisk form. Jag började genast försöka lokalisera hur min orgasmlåt i så fall skulle gå taktmässigt.

I går när jag var på standup spelades Dallas theme song. Då kände jag att det var mitt orgasmiska versmått. Jag har inte blivit så bra på det där med att avgöra vad det är för takt och vers i skit, men jag har funnit det.

Infinite mass Area turns red är också en komlåt.

Det är ungefär 9 sekunder in i låten som min orgasm börjar. Taktmässigt. Känner ni också så?

Posted on 10 mars, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

