Tuppar

image

I dag kom jag på att jag för fan har trädgård. Det betyder att jag kan ha hönor. Jag började tänka att eftersom jag jämt är fattig på peng och kör lchf, så kan jag slå två flugor i en smäll och skaffa hönor. Äggonomiskt oberoende hade jag blivit.

Sen muttrade jag att jag ändå skiter i det för jag inte pallar med tupp. JAG TRODDE TUPP BEHÖVDES FÖR ATT FÅ ÄGG!

Jag är ju akademiker… Men visste inte att hönor lägger ägg utan tupp, ägg är mens.

Roosters är trygga nu från mig. Jag skall bara sno i hop en skara höns. En jag känner frågade varför jag skulle sno när de ändå är så billiga.

Jag svarade: ” För att jag KAN. För att de varken kan göra motstånd fysiskt eller skrika på hjälp. Därför.

Posted on 20 mars, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

