Ljusglimt

Idag har det funnits fin stund. Jag älskar liv och mina levande känslor. Man skall aldrig vara död känslomässigt, då dör man på riktigt. Det kommer bli ett eko av mitt inlägg. Men hit tar man sig på eget bevåg. Det är MIN blogg och mina ord. Jag har aldrig tyglat mig här innan och tänker aldrig heller göra det. Då vore inte bloggen det den föddes för.

Tack vem du nu är som gav mig hopp igen. Eller tack för en ny chans.

Posted on 2 april, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

