Det här med ligg

Man vill ju inte vara ett ligg likt ett annat. Jag tänkte på det en dag. Att killar man är med har bjudit på sin kuk helt gratis till andra innan mig. Det känns för jävligt. De kanske inte ens hade förtjänat det ett endaste dugg. Så har de inte ens fått betala för det. De har bara fått det – helt for free.

Jag tänker skilja mig från andra ligg. Jag tänker ge en slant innan så att det inte blir ett sånt där jävla bjudligg. Jag vill inte bli bjuden på ligg. Jag vill förtjäna det. Jobba lite för det. Han kan till och med få lite dricks efteråt om det var bra. Jag skulle nog tänka mig att komponera ett slags certifikat också.

Fan, vad jag hatar att vara som alla andra. Jag har till och med tänk på att amputera foten för att bli tjejen som fick killen ändå, fast foten var av.

Posted on 5 april, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

