Fisa framför sin kille

Man kanske inte borde fisbattla med honom eller dra till till extrema höjder, men man måste kunna HA gjort det så att det är ur världen.

Det värsta jag vet är när man skall låtsas om som att man inte alls är fisenödig när man är det. Eller att man aldrig minsann fiser. För det vet ju alla att alla gör. Skräcken vore ju att göra det i sömnen och liksom missa hela reaktionen. Att han skall veta att han hört mig fisa och inte jag ens veta det själv.  Nu till mitt problem. Jag vill ha det ur världen. Men vill göra det värdigt. Ingen jävla misstagsfis, det blir som att se bruden innan giftermålet.

Jag vill helst att han skall ligga i sängen och jag stå i köket på morgonen. Därifrån vill jag dra iväg världens jävla decibellare. Han skall alltså nästan tro att det var en murare som borrade och faktiskt inte ens tro att det var en fis han hörde. Han skall vara osäker… Men bli säker när jag strax efter asgarvar och kommer in med Gomorronjuicen.

Alltså, inget fismygel. Låtsas som det inte händer. Inte heller bajsmygel då man sätter på kranen och minsann röjer undan spår. DET är avtändande. Ägglossningsmygel är också jobbigt.

Alla vet att de där trådiga flytningarna finns. Så man behöver inte gömma trosorna i lönnfack. Stå för krispet och njut av att ni är fertila!

 

Posted on 14 april, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. skulle gärna dofta dina

Kommentera

