Livets två meningar

Barnet ser leversjukt ut, men hon har hår under mössan. Hon har sin mammas tröja för att inte frysa. Så man gör när jacka ej finns att tillgå. Det är mysigt och spontant. Hon är fortfarande blyg för att hänge sig åt honom. Hon vill ibland, men så kommer hon på sig själv. Man måste spela lite spel tycker hon. Hon är inte van vid att tresamhet kan vara trevligt om man är man, kvinna och barn.

Han tyckte att hon skulle få gå på Liseberg. Han struntade i att det kostade mer än en tusenlapp. Han ler ändå. Jag har mobbat flera stycken i mellanstadiet och tjuvat batterier på Ica Focus rätt nyligen. Ändå tycker den högre makten att jag förtjänar den här mannen. Jag kan aldrig titta mig mätt. Jag glor skitmycket hela tiden och undrar om han snart blir trött på det.

Jag skulle verkligen vilja sitta i samma bunker som dessa två om det blev krig.

Posted on 14 maj, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

