Prussiluskan

Idag har jag varit obotligt kär hela dagen. Helt krank och varit som murgröna på Victor. Hade min mamma sett mig idag hade hon bett mig lämna killen ifred lite. Jag har varit som Prussiluskan på Pippis pappa. Det har kommit över mig att Victor ska bort i ett år. Ingen är mer stolt och glad för det än jag, men det kommer bli förändringar och säkert tufft ibland. Men man ska vara glad att man inte heter Penelope och har en Odysseus som fan aldrig kom hem och hånglade med andra fruntimmer. Victor kommer kanske hångla med fruntimmer när han spelar teater och filmar. Kanske får ringa Colin Nutley och fråga hur fan man tar sånt.

Jag tog den här bilden idag när han sov. Man skulle kunna skriva en skitfin dikt om hur fin och jävla hickoryrökt smookey hot han är. Men det skiter jag i. Stackaren har redan fått typ överflöd av kärlek idag.

Men satan, vad tuff jag är att jag har snyggare kille än alla.

20110515-101839.jpg

Posted on 15 maj, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

