SIFO hade sagt så

Detta plagg skall till Africat och vara en skatt till nån som verkligen inte är brat utan snarare nattsvart.

Jag undrar hur distributionen ser ut från Gunnilse till Senegal? Leks det fiskedamm i Afrika så man bara får ett plagg på kroken eller finns det nåt förtjäningssystem? Den som plockat mest bomull får bäst märke.

Nån i Senegal kommer i alla fall vara snyggast vid ekvatorn med denna skjorta från mig.

20110526-074456.jpg

Posted on 26 maj, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Skåningen här, jag har försökt få tag på dig men du e hemlig numera 😉 ring mig, jag har samma mobil nr 🙂

Kommentera

