Sladdbarn to be

Jag och min kille snackar barn. Det är ett helvete det där. Det finns massor med hinder. Här kommer hindrena:

*Det kommer bli fult. Vi mixade i hop generna på en site. Ungen blev så ful att klockorna stannade. Mahognyfärgat hår och munnen såg ut som ett dåligt fågelbo. Som att ungen skulle kunna uttala massor med svåra ord på främmande språk från öst. Ingen vältalig människa alltså. Men mahognyhåret var värst. Alla som känner mig vet hur mycket jag hatar mahogny. Det är färg som tjejer i Lerum har i håret när de vill elda upp stämningen lite. Ofta har såna tjejer kapris i maten för att de har sett det på restaurang. De luktar dagistoalett och banan i fittan.

*Jag kommer vara över trettio. DET ÄR HELT OVANLIGT FÖR ATT VARA MIG. Man får inte barn när man är över trettio även om det är 2000-talet. Om man inte är är en karriärskvinna som har våningar på Östermalm och egna klädkollektioner. Annars har man sina barn klara innan trettio. På 80-talet kom man fan med i Guiness rekordbork om man födde så pass sent. Det luktar ju Down Syndrom långa vägar. Palla fostervattensprov. Känns B att snubbla på målsnöret när jag fyller i Juli. Om bara två månader är det kört att få barn innan 30. Vem fan har bestämt det? Finns han Gud nu helt plötsligt eller?

*De kommer i så fall vara tjugo när jag är femtio. Jag kommer alltså vara i mina 50 när det är lagligt att ligga med barnets vänner. Då har slemhinnorna svikit och övergångsåldern infunnit sig.

*Victor kommer älska barnet mer än mig (om det blir snyggare än webbversionen). Det gillas inte. Jag vill helst att han skall gilla barnet, inget mer. Skall jag vara kvar hemma när de skall fiska far och son? Det kommer kännas som mobbing och blöda i hjärtat. Det bästa vore om han bara älskade mig varje dag och ingen ann.

Man borde få bidrag om man fick barn över trettio. Sladdbidrag. DÅ KAN det vara värt det. Bidrag gillas. Då kan man vara hemma och lugna sig om dagarna.

Här är Valdemars Udde. Jag skulle inte matat det här barnet för allt smör i Småland. Skrik din jävel om du är så nedrans hungrig.

Posted on 11 juni, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Ja fy fan, inga gingerkids tack!

Kommentera

