The tree of life

Jag var på bio nyss med min kille. Han är skådis och skulle lära sig lite knep genom att titta på Brad P. Han lärde sig inga. Jag lekte för skoj skull att jag var på bio med gubben till höger om mig. För det var han ju, indirekt eller inofficiellt eller hur man nu säger. Han visste bara inte vad jag hette eller varför han var på bio med mig. Han har i alla fall varit det nu. Man kan säga att han är otrogen mot sin fru.

Jag vill också utförda en varning. Gärna en sån med Richeterskala. SE INTE THE TREE OF LIFE om ni inte har med er matsäck och Gameboy. Det räcker absolut inte med bara Gameboy.

Jag känner mig besviken på bio nu. Jag kommer nog aldrig våga lita på bio mer.

Posted on 20 juni, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hahahahaaa. Matsäck och gameboy.

  2. har också sett den… 105 kr och 2.35 timmar har nog aldrig spenderats sämre. Riktigt dålig och skum film. Om man vill se på naturfenomen kollar man väl på Discovery? eller på ett naturprogram som svt. Vi hade inget gameboy med oss. Och ingen matsäck heller för den delen. Skit!

Kommentera

