Vållande till annans måsskada

I dag har vi vållat oro i måslivet. De fick stenskott i vingarna. Men vad fan är måsar gjorda av? Skottsäkra fjäderdräkter. HUR I HELVETE DÖDAR MAN MÅS?

Ge mig ett generellt svar. Jag behöver det nu. Jag går sönder av att ingen dog. Ingen blev ens oförmögen att flyga. Jag blev bara av med ett paket pannkakor som ändå smakade papper.

Nu sitter jag med min mördarpage i soffa och känner brocket växa i ryggen. Jag har skitont och behöver knäckas hos naprapat. By the way ser jag ut som en fransyska i dag.

Hej då. Förresten, min kille är het.

 

Posted on 1 juli, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Per johansson

    Du lägger dig under en filt på stranden och har en massa mat som måsarna gillar på filten. När dom samlas och äter fångar du en som du då dödar på valfritt sätt.
    Finns många klipp om att fånga måsar på YouTube.

Kommentera

