Infrastruktur

Det är tur att den finns. I går tackade jag för industrialiseringens gåvor. Jag brukar vara en sån som fördömer både jordbruk och internet. Jag tror mer på grottprinciper. Men i går körde jag och min kille ett nytt umgängesvis.

SKYPE.

Jag vet att kvinnliga kön ser ut som Pangasiusfilé på skärm, men det sket jag i. Jag visade det ändå. Vi sket i förspelet då det här med petting funkade dåligt genom skärmen.

Då och då börjde jag mig fram och pussade min skärm skitlänge utan att han kände det. Jag har alltid vela kyssa honom i smyg, det kunde jag nu. Det kändes som jag betalat dyrt med Visakort för att få cyberchatta med en hunk från Long Island eller Buffalo. Så såg han ut. Som en amerikansk dröm.

Lika vacker som alltid. Jävlar vad jag älskar honom.

 

Posted on 3 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jennie, du skriver så underhållande på ett förståligt sätt. Ibland förstår jag inte nåt men det struntar jag i jag kommer fortsätta läsa ändå och ni är SUPER snygga i hop!!

    Varm kram

Kommentera

