Hitta din inre förfader

Det här är mina farfädrar från pappas sida. Min farmors föräldrar och min farfars föräldrar. Det är tack vare dessa människor jag är speciell. De är från Karelen i Finland. Här har de ingen aning om att de kommer bloggas i framtiden. Inte att jag finns i deras ära. Jag blir glad när jag tänker att jag ofta funderar på dem med tacksamhet. Att jag faktiskt låter de närvara i mitt liv.

Jag hoppas mina barnbarns barn också tänker på mig när tiden tog slut och gick ett tag. Det tror jag blir oundvikligt då jag och min kille kommer på Nobelbarn eller åtminstone bygga upp en ny Skarsgårdsfamilj. Undra hur länge den här bloggen lever? Undra om Gene Hackman kommer veta vem jag är någon gång?

Jag känner igen mig i regissörer och andra flummiga typer.

Min farmors föräldrar

 

 

Min farfars föräldrar

 

Posted on 5 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

