Den här killen jag skall gifta mig med

Han var inte det minsta min då bilden togs, men det skiter jag i. Jag hatar annars bilder på honom från svunnen tid. Han borde inte få ha funnits innan jag haffade honom. Det är jävligt osunt att tänka på det viset säger min kille för då blir man knäpp till slut. Det skiter jag också i. Jag får för mig att det är kreativt på ett eller annat sätt att vara destruktiv.

Hursomhelst. Den här bilden är bättre än Fibban. Bättre än alla blöta, skrynkliga porrtidningar man försökte pussla ihop under nåt barrträd på Komettorget. Jag har haft många trevlig stunder ihop med den här bilden. Helst skall man lyssna på Toto Cotugno samtidigt. Eller Beastie Boys. Uppsala Stadsteater skall vara stolta över vem som spelar huvudrollen som Mefisto. Scenskola har han till och med gått. Jävlarimej.

Han vet egentligen inte vad han gör med en tjej som mig. Han tror han vet. Det sjuka är att han skulle kunna få en Adriana från Brazil på fall. En sån där planka utan pattar, men en sån som kan få tre, fyra barn utan att det märks på varken slidmynning eller byxlinning. En sån tjej som aldrig ser större ut när hon bär vitt. Vita jeans sitter som en smäck på henne. Hon ler utan smink och har flygigt hår som aldrig fäller. Hon har aldrig gojs i ögonvrårna heller. Inte heller hallux vallux.

Jag tänker ofta på hur det vore att förlora honom till förmån för någon annan. Då gör det ont överallt. Till och med i naglarna.

Han är allt jag älskar. Aromaten i mitt liv. Koriandern i Jamie Olivers liv. Cracket i Amy Winehouses liv. Robert i Björnes Magasins liv. Han är köttstycket i lejongapet. Han är Ronny i Ragges liv. Han är en grotta för en väderbiten neandertalare.

Han är hela Martinshops sortiment.

Han älskar mig. Den är sjuk. Vem fan är Stefan Lövgren liksom? Kolla in det här.

Posted on 23 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

