Hagabadet

Jaha. Då flyttade min kille och lämnade ett gymkort efter sig. Som man måste ta över. Annars går det till spillo.

Jag är inte mycket för motion som träningsform. Jag är mer en kampsportstjej som måste vinna nåt om jag skall bli anfådd eller få träningsvärk. Typ ett SM eller åtminstone Hisingscupen. Jag brottades hela min ungdom, men lade ner när jag inte visste om den jag tränade tillsammans med juckade eller brottades. När man skulle ner på alla fyra kändes det inte rätt med en revolver i sidan om man säger så.

Så jag slutade träna. Och har inte tränat sen dess.

Men i dag var jag på Hagabadet för att skriva in mig. Där är allt genuint. Träpanel och vingårdar. Man känner sig som i Provence. Ja, man känner sig helt enkelt som en Lavender på en äng. En ängblomma.

Undra om jag passar in där eller om jag bara kommer vaska badrockar. Det är rikt att hänga där sägs det. Amanda Schulman hade varit stolt.

Posted on 25 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Om man måste vara vacker för att träna där så passar du säkert in.

  2. Heiiij
    Synd att man inte kan maila dig. Tänkte fråga om du nånsin varit ihop med en tjej.

Kommentera

