Dildokungen

I dag har jag och min kille utökat våra kroppar med diverse saker som vi tyvärr inte fick av Gud. 220 voltsvibratorer finns det! 220 FUCKKING volt. Det låter ju livsfarligt. Man ser ju en stor gul skylt med svart varningstext på. Jag kan ingen om volt och watt, men om det får säljas borde det väl inte göra ont. Man sätter in den i vägguttaget.

Det är dyrt med lösa kropssdelar. En ”Clone a Willy” går loss på 399:- Sammetsprydda vibratorer i svart kan kosta 899:-. Men man får laddare med, så det lönar sig efter ca 107 orgasmer.

Jag hatar att grisens orgasm varar längre än våra. De är den sämsta kuriosan jag någonsin fått reda på. Värre än när man fick reda på vad ”att sjunga playback” var.

Så på fredag när jag anländer till Stockholm skall vi pröva alla grejer. Den natten blir värre än kristallnatten tänkte jag för mig själv i duschen. Sen googlade jag på vad Kristallnatten var och tog tillbaka det jag tänkte.

Hitler ville göra ”en liten markering” efter Ernst Vom Rath´s död. Han blev tydligen skjuten av en 17-årig jude sa Hitler. Goebbels och Göring tog till sig an det önskemålet och pajjade massa judars liv.

Jag hoppas verkligen inte fredag natt blir som kristallnatten. Det lät så fint att tänka. Jävligt snygg cover på massakern. Att kalla den så. Det stör mig att de döpte nåt så tråkigt till nåt så fint.

Jag blev lurad av Hitlers naziztnamn på saker.

Posted on 28 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

