Maria Lundqvist.

Jag vill att Maria Lundqvist är min faster. Skulle man kunna byta till sig henne på något sätt? Jag vill inte byta ut varken Mirva eller Merja – det är mina två fastrar. Bra på sina sätt.

Jag och Maria hade älskat varann. Hoppas Victor får ha en affär med henne på film någon gång. Då kan jag passa på att bli hennes brorsdotter. Man vill ju fira jul med henne. Se henne äta rödbetssallat och bli proppmätt.

Hon gråter säkert varenda år åt Karl-Bertil Jonsson och Kan du vissla Johanna. Man vill ha en fritid med henne.

Hon är bäst i Sverige. Hon blev till och med skitvältränad och gav mig hopp om slutet på 40-årsåldern.

Posted on 30 augusti, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

