Jag känner mig så dålig.

 

Jag har varit så jävla slarvig. Jag skäms, jag vill att någon kastar kastanjetter i ansiktet på mig eller sågar av mig någon del. Jag kommer aldrig bli hel igen efter detta. Jag skulle aldrig få något jobb av en anställare om de visste om vad jag gjort. Man åker till och med ut Big Brother för sånt här.

JAG HAR SOVIT TILL 12.40. Sharp.

Det är mycket värre än att man sover till 12.30. Där går gränsen från förmiddag till eftermiddag. Jag känner mig som en lodis. Skötsamma som tar sovmorgon nöjer sig med 9.30 strecket. Då är man framgångsrik. Börjar jag hamna i dåliga vanor? Börjar jag bli en sjusovare igen? Ingen vill kallas för sjusovare.

Är det den här taktiken jag får ha om inte dagarna skall bli för långa då jag är i Stockholm och väntar på att min kille skall komma hem från jobbet?

Jag laddar ner Dirty Dancing… Pallar inte med Hem till Gården.

Man e la Sjusovare. Man har la råd å va sjusovare eller. (som en vis kvinna hade sagt) . Allt handlar om att ha råd.

*Sjusovare är egentligen en mus. Får vanligtvis 3-4 ungar och diar dem i en månad. Jag blev skitbesviken att det inte hade nåt med sömn att göra förutom att de ligger i dvala.

Fatta vilket straff om någon faktiskt kastade kastanjetter i ansiktet på en. Det gör nog skitont. Man lär sig säkert en läxa efter det.

Posted on 7 september, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

