Mina tuttar

De ser ut som stridsspetsar som skulle kunna krossa Libyen i ett enda nafs. Jag vet inte vad som hänt. Bara att det är min killes jävla fel efter att han har injicerat säd i mig. Men det känns ju bra att synden straffar sig själv och att han får äta upp vad han gjort genom att beskåda dessa tu ett jävla tag framöver.

Han skall allt få betala om ca två år också. Vi bor granne med ett plastikkirurgicentra. Han kan gå och komma som han vill med en och annan nejlika när jag ligger där bandagerad efter diverse vårtgårdsförminskningar.

Allt som sker med min kropp i denna graviditet har han sig själv att skylla. Att jag kommer vara höggravid när semlorna kommer ut i butik, att röven kanske kommer vara full av kastanjer osv. Jag är livrädd för hemorrojder. Jag tror inte det är så sexigt.

Tänk om jag bara går upp tio kilo. Då skall jag älska det barnet görmycket.

Posted on 24 september, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 kommentarer.

  1. skal du få en go unge til? ”så kooooselig” hade man sagt i Norge :)) , som betyder: så mysigt. en mamma som just har fått barn kallas ”Nybakt mor” , (bisats: nybakade bullar heter :”NYSTEKTE BOLLER”
    Har gett upp før lenge sedan att hitta logik i det norska språket. hahaha jag pratar norska med gøteborsk dialekt..det du ær jefligt roligt.

    Løsningen på hemorrojder ær ”SCHERIPROCT” kræm som anvænds i 10 dagar, alternativt om hemorrojden ær før stor kan man strypa den med ett litet gummiband så att den ramlar av. Det ær inga problem.

  2. Jag som tänkte berätta var den där tjejen jobbar så att du kunde testa dina förförarknep. Men det kanske inte e läge om du e gravid.

  3. hej jessica så fint att du tänker praktiskt

  4. Grattis Jenny!! En kiddo till. Bold.

    Och jag är också rädd för hemorojder.

Kommentera

