Facebook rekommenderar

Det finns en tjej/kille som heter Olubola Godmercy på Facebook. Vi har inga gemensamma vänner, men Facebook vill prompt att vi skall bli det.

Jag undrar saker om den här afrikanen. Är det en han eller hon? Det står ”man”, men den har hårspänne. Är det ett vilset fadderbarn som Facebook känner av att jag borde ta mig an? Vet inte Facebook att det är JAG som borde vara ett fadderbarn. Jag har inga pengar fram till jul.

Gillar den här personen samma saker som mig på Facebook (typ Ronny och Ragge och aromat – och i så fall hur fick han/hon tag i aromat?) Varför tycker Facebook att jag skall vara vän med Olubola?

Är hon släkt med han Anabola eller?

Hjälp mig!

Posted on 31 oktober, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Kan tyvärr inte hjälpa dig så mycket. Testade att få med i Facebook men stod bara ut i några dagar. Antagligen är jag för gammal. Eller också beror det på att jag och ”sociala medier” inte går ihop.
    Jag har alltid varit ganska osocial av mig och trivs bäst i mitt eget sällskap. Skulle till exempel aldrig funka för mig att bo ihop med någon. Men glad jag är ändå.

Kommentera

