Ken Ring kommer få träffa mig ikväll

Jag gravid och min kompis som är höggravid skall gå på gangstarap ikväll. Vi skall till Jazzhuset och gunga till Ken Ring. Sist jag hörde av honom bodde han i Kenya eller nåt och var fotbollsagent. Jag är livrädd att jag skall vilja dansa som en negress från Compton när Hässelbylåten kommer. Hur diggar man när man är auktoritär och gravid? Får man digga? Eller kommer folk tro att man är en crackmorsa? Jag tror vi skall utgöra oss för att vara press. En bild med Kens tassar på varje mage vore på sin plats.

Nu kommer han hit i alla fall. Jag undrar bara hur man förfestar när man är gravid? Sesamfrön? Jag var helt nära på att köpa varsin dyryoghurt till mig och Charlotte. Bärry med körsbärssmak. Det är fest. Delikatessyoghurt.

Vi kommer med all säkerhet inte röka gräs ikväll. Det har aldrig hänt en annan kväll i hela mitt liv heller å andra sidan. Min andra kompis Ljubica som är katolik och hela köret berättade att när man röker gräs vill man köra bil på en grusplan i cirklar med rutorna nervevade och bara asgarva.

Min bror säger att man bara tappar aptiten när man slutar med gräs. Så alla ni som vill banta. Rök gräs som fan – sluta röka gräs – och sen tappar ni aptiten och blir smala.

Hej då.

Posted on 10 november, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

