Jag skall vara med på 60 minutes

Barbara Walters hälsade på hemma hos mig en dag förra veckan. CBS ville göra en dokumentär om en kvinna som är genialisk när det gäller allt. Förutom Rubiks kub och sån skit.

Jag gjorde ju lumpen i Arvika på 70-talet. Jag var major i ett förband som hade hand om dynamiten på den tiden då det begav sig; om man säger så. (Förresten ringde Gråbo Dynamit AB mig tre förra veckan utan att jag ens nu vet varför. Så om nån vet vad de vill folk mitt på ljusa dagen så får ni gärna meddela mig det, ELLER BE DEM GE FAN I DET!!!)

Okej, jag och Barbara stack till Strömmingsluckan och haffade käk. Sen gick vi hem till mig och hon bad mig tappa upp ett bad, för det är i badet allt händer mig sa hon när det gäller mig, det hade Pentagon tagit reda på. Sen hällde hon upp finska bär mansikki i en skål och bad mig bryta ner dessa oralt. CBS skulle göra en dokumentär om hårdsmälta magar som kan bryta ner frysta bär på momangen. Tydligen tog jag mig vatten över huvudet. Det var svårare än jag trodde och dokumentären spårade ur och jag började bli våldsam.

Jag vet inte vad som flög i mig, men jag bad henne åka till Germania och stanna där. Sen ville jag köra armbrytning och det gick hon med på. Efter det rusade 3 agenter in och tog polisgreppet på mig. Jag skrek glåpord men inget bet på Mrs Walters, eller Barbara som jag skrek. Jag valde att tilltala henne med förnamn. Sen blev allt svart och jag började känna mig som om jag var i Surinam. Jag vandrade i skog och mark och letade efter Papua Nya Guinea eller vad fan det nu heter. Guarana kanske det var. Jag var törstig som en ulv. Sen köpte jag ett Wärdshus och började odla såna Jalapenjos. Det sista jag gjorde i Surinam var att lansera Oddset.

Sen vaknade jag upp på Den Flygande Holländaren. Nu sitter jag i ett Hangarfartyg och är på väg till Bremen. Jag skall hälsa på Arthur. En kille som var med i Svärdet i stenen förr i tiden.

CBS sänder den här dokumentären varje söndag hela året ut.

Hej då.

Posted on 20 november, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

