Vadå då, alla tänder väl på olika grejer?

Jag är svag för när min kille pratar finlandssvenska. Då drar det till i baguetten. ” Hej, jag heter Jennie och jag tänder på när min kille pratar som Mumin”

Han måste vara sådär lite som Lennart Jähkel i Jägarna 1 också. Hänsynslös.

Jag är helt säker på att våra sexuella mönster präglas i hur relationen varit med vår förälder av motsatt kön. Alltså tjejer och deras fäders relationer och män och deras mödrar.

Det är nog därför jag vill att Victor skall vara finsk och hårdbarkad. För då känns det säkert som min pappa bekräftar mig. De är sjukt, men Freud hade tagit mitt parti. Min pappa är alltid och jobbar omkring i världen. Nu i Shanghai. Fast han uttalar det ”Changhaj”

I dag fick jag reda på vad som tänder Victor on.

Jag lyckades vara Sickan och knipsade av rätt tråd i ett elverk som väsnades när det snurrade. En julby som vi hade köpt på Ullared. Det fanns en grön, en svart och en röd tråd. Nu litar han på mig och låter mig hålla i spakarna om vi skulle behöva detonera något annat nån gång.

Han säger också att det är så bra med mig. Har jag bara porr och mat – så är jag lycklig.

Posted on 27 november, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

