Örngottet från helvetet

Såna här örngott finns hos min mamma. Jag vill köra in min egna knytnäve i svalget för att jag underkastar mig varje gång och faktiskt vilar skallen på det varje natt jag övernattar i mitt gamla rum. Mitt huvud har legat på det sammanlagt fler timmar än det borde. Jag känner att det finns viktigare saker jag kunde gjort. Vadsomhelst. Skalat ägg, tvättat någons Alfa Romeofälgar med tandborste. Opel Omega kombi årsmodell 88 hade också svårtvättade fälgar minns jag. (fatta att jag har trauma från det, det är alltså ett underförstått budskap i meningen innan denna)

Det står alltså: TONIGHT, LÄNGE LEVE LIVET” med Vodkas grafiska profil.

Jag fattar inte. Vadå länge leve livet? Vad är det för jävla uttryck ens?

Jag blir mest orolig över hur mamma fick tag i dessa? Har hon smygsupit Vodka och skickat in fyra streckkoder? För det är kampanj-present-örngott. Det ser jag.

Jag är orolig.

Posted on 30 november, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

