Victor Cooper

Min kille har varit sångare i ett band när han var ung. Jag vill inte veta av det. Men han lät mig höra en text en dag.

Han sjöng texter med termerna shadows, dark moon, valley och sånt. De hade ett gig en gång har han berättat. Han hade säkert också nån tjej med kajalpenna som stod och var stolt, nån jävla dansmaja säkert. Han skulle ge fan i att vara könsmogen utan mig känner jag. Jag får stora associataioner till Heman Hunters. Jag vet inte varför. Men det kändes så när han berättade detta.

Posted on 1 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

