Föda snart

Ja, snart är det nästan dags. I MAJ!

Tror ni hummus eller nåt annat österlänskt kan hämma växet? Jag vill inte väga 107 igen. Det gjorde jag med första avkomman. Börden blev enkel och hon vägde knappt tre kilo. Vad är det som väger?

Jag såg folk i går som jag gick ifrån för att jag inte ville visa mitt ”TjockisJennie” De var till och med födda på nittiotalet. Småbarn/lammkött.

Jag som hade så bra självförtroende. Jag stavade fel i förrgår också. Jag skrev ”sjung” när man skall skriva sjöng.

Att jag stavar fel är som att Rocco Siffredi skulle ejakulera för tidigt.

Men jag är glad för att jag skall få ett barn till – det är jag.

Posted on 7 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Oj en till … 😉

  2. En havande kvinna är bland det vackraste som finns. En bild av växande liv och hopp fför framtiden.

Kommentera

