Monika Rejczak

Katrins barnflicka svek henne och RINGO. Det är inga ursäkter för det. Okej att hon trodde på hela Chicagohistorien om att hon kanske kan bli nåt stort i La La land.

Jag VISSTE att jag skulle blivit det bästa i Ringos nannyliv när hon letade barnflicka. Katrin hade älskat att ha mig som Nanny. Och jag hade älskat att få Eau de Colognes från Sturegallerian, även om jag aldrig hade tagit emot dem.

Jag tänkte på den där Monika hela dagen i går och var så arg, så arg. Jag var så arg så jag ville göra Katrin lite glad. Jag lade nästan mina sista decemberpengar på att iscensätta Monikas bortgång. Jag köpte en Morakniv, en yxa och andra saker man behöver för att röja upp efter sig. Sen tog jag en bild som Katrin kanske kan få.

Man kan ju i alla fall leka att Monika har sett sina sista dagar. För alla förstår väl att man inte skulle döda nån?

 

Hej hej Monika. Hej på dig Monika. 

Posted on 11 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Kommentera

