Udda Möhippa

Jag skall här skriva ett dokument viktigare än mitt testamente. Viktigare än en tenta. Det här är mina krav på min framtida möhippa:

Jag ska/vill att Pernilla Johnson skall vara projektledaren. Biträdande projektledare är Panilla Jeryds. Alla ska ha jägarkläder. Jag skulle vilja ha en sån där örnhandske också och kanske en riktig örn med på kalaset.

Örnar måste va med i bilden på nåt sätt och alla ska heta Falcon. Jag vill gärna kalla in en örn väldigt bestämt och ryta ” FALCON”!!!

Jag ska: såga ner en minst 40meter hög tall olagligt i en skog nära dig med en bensindriven motorsåg. Det skall ses till att jag får sopparorsk efter ett tag för jag vill känna på hur det är att tanka den och sedan fortsätta.

Det här ska dokumenteras för att sedan redigeras ihop med blodbadsmusik. Typ Rammstein.

Jag ska ha en nätbrynja på mig i järn. Som Arn. Ett gallervisir så jag inte får spån i nacken.

Om någon markägare kommer (det ska vara Victor) och skäller på mig ska Pernilla Johnson ha ett gevär som hon riktar mot honom och rekonstruerar ett riktigt ”jägarmord”

Utmaningen ligger sen i att röja alla spår ihop med jaktlaget som är mina vänner. Sen ska det bära av till en verkstad där jag ska få lära mig att byta bromsar på fyllan.

Sist avslutar vi med en lapdance för sexti spänn på Chat noir.

Allt ska filmas och dramatiseras.

Medverkande på möhippan:

Pernilla Johnson och Zanna

Panilla Jeryd

Nathali

Chaluda

Ljubica

Moa

Roxanna

Victor

Fattas det några får ni överväga med mig först.Och har jag glömt nåt så ge mig herpes nästa gång vi ses.

Väntar bara på frieri. Men jag vet att han är livrädd för det. Jag vill ej ha romance. Allt måste ske med lite ”treble n´bass”

Bifogar världens roligaste klipp på Youtube ever. ” Vi skall fråga en motorsågare”

Posted on 21 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Jag vill komma. Lovar att ställa upp på samtliga (sinnesjuka) krav du må ha. Lovar ev att dansa en förnedringsdans.

  2. Du är säkert en tjej som det är lätt att bli förälskad i. Kanske inte alltid så lätt att leva med dock. Men det skulle nog aldrig vara tråkigt. Vill önska dig och de dina en riktigt GOD JUL!

  3. Jennie, du verkar har fått en beundrare(Perre). Det är säkert han killen i kiosken här nere på hörnan, skulle vara så typiskt honom. Eller, vem är du?

    • Nä det var inte rätt gissat. Jag är bara en ganska obetydlig kille som råkar uppskatta tjejer som gör världen till en bra mycket trevligare plats att leva i.

Kommentera

