Skjul önskas hyra

Jag behöver en tillflyktsort. Typ ett ställe i Lerums skogar dit man kan komma och bygga av sig. Såga, spika, slipa och hyvla. Man kan få hyckla där också. Skitmycket. Tycka om Patric Ekwall fast man säger hemma i stan att han är keff.

Man kan ha en plansch på honom på dörren. Jag ska ha Plastic padding på plats och alla olika sorters sandpapper i rullar ordningsamt på en väggfast hylla.

I det skjulet ska jag ha glödlampor och skita i att de är olagliga.

Jag är lite rädd att jag är psykiskt sjuk som gillar sånt här. Det ser autistiskt ut när man läser det. Jag vill liksom ha ett skumt tillhåll. Såna tillhåll har mördare i filmer. Tänk om jag fångar nån?

Det ska ha plåttak och låta mysigt när det regnar.

 

Är det här ett handtag, famntag, klapp eller kyss? Nej, det är mitt larmsystem.

Posted on 25 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

