Mellandagsfynda

Man skall aldrig lita på personer. Därför rustar jag mig med saker. Jag mellandagsfyndar på spyshop.se.

Jag har redan förklarat för min kille att det finns en digital klockradio som ser helt vanlig ut. Men den är långt ifrån vanlig. Så fort det rör sig i sängen så börjar den spela in. Jag berättade att man alltså ”åker dit så det ryker” om man ligger med nån man inte skall ligga med.

Om man har en kille som ser ut som Luke Perry måste man vara på sin vakt. Helst om man väger mer än Båtsman och fittan ser ut som ett mangrooveträsk. Det spelar ingen roll hur goda pannbiffar man kan laga eller hur intelligent man är.

Jag har nog sett hur expediter i jeansaffärer kollar på honom. Såna som gillar rosévin och Acneskor.

Jag har klickat hem ett par spionglasögon med ljudupptagningsförmåga från både höger och vänster, så inget kan missas i audioväg. Det finns sökare i vyn efter potentiella hot.

Ps. Undra vad han Ragnar Skanåker gör nuförtiden? Han var slitgammal redan när jag var 10. Jag var helt bombis när jag såg på OS från Barcelona att han skulle vara död när jag är vuxen. Jag fattade inte heller hur i helvete pistolskytte kunde vara en sport.

Posted on 26 december, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Kan man göra annat än älska en tjej som skriver såna inlägg? Nej inte jag i alla fall. Vill ge dig en kram när jag läser sånt. En fitta som ser ut som ett mangroveträsk. Min fantasi räcker inte till för att föreställa mig det utseendet. Men vet ju att i ett sånt träsk kan det vara både farligt och spännande att ta sig in.

Kommentera

