Kapten röd gillades inte av lagen

I dag har jag varit hemma och städat bort julen. Jag har också rörmokat handfatet och badkaret. Slamsugit kan man säga. Jag är riktigt mekanisk av mig.

Jag lyssnade på musik under tiden. Testade mitt fosters (vår sons) musiksmak. Man vill ju veta vem det är som snyltar på min näring och min kropp liksom.

Han gillade J.lo. Diggade kraftigt. Sen bytte jag till Kapten Röd. Jag har nämligen bestämt att han skall gilla Kapten. Vi skall lyssna hela våren på honom.

Men jag gick bet!

Han stannade av i livmodern och visade stark avsmak, så det är nog en kapitalist och moderat jag snart bär vid min barm.

Han får nog heta Napoleon ändå. Napoleon Trägårdh – en greve med krut i.

Posted on 4 januari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Förjävligt det där med Kapten Röd 😦

Kommentera

