Dåligt byte e vad jag e.

I går fick man lön och igår försvann den. Ser ni fram emot lön när den bara skall betala massa skit? Förut såg jag det som en lyx att KUNNA betala mina bills.

Nu känner jag mig skitarg för att jag kom på att jag inte ens är ett lovligt byte för en kidnappare. För det finns ingen ransom att kräva. Inte ens om en kronisk kidnappare erbjuds en gratis kidnappning skulle tycka det var värt nån enda möda.

Alla ni som blivit kidnappade borde fan skryt om det.

 

 

 

Posted on 26 januari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

