Pavlovs hundarteorin stämmer in på mig när det kommer till sexuella saker

Jag är offer för Pavlovs psykologiska teorier om betingning.

Klockljud som ringer strax innan maten utgjorde en betingad stimulus oc

h följdes i början alltid av mat. När detta skett några gånger lärde sig organismen (hunden) att den betingade stimulusen alltid följs av maten och således på ett pålitligt sätt förutsäger händelsen. Responsen blir att hunden börjar producera saliv redan vid ljudet av klockan; en betingad respons har uppstått.

 Så är det med min killes skärp han har i jenasen. Det är ett slags klingljud när brallorna åker av, och när de åker av resulterar det oftast i romantiska saker.

Så i dag när han skulle ta av sig dem bara för att duscha och jag hörde klingljudet, kände jag att det ryckte till i hela baguetten på mig. Jag föll offer för Pavlovs hundar.

Fan vad jag gick bet.

Den här jycken lär ju aldrig gå på nån skallgång mer.

Nog var han en liten Mengele den där Pavlov. Skall man veva den där grejen motsols eller?

Posted on 31 januari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

