Distansförhållande

Nu har det gått för långt. Vi orkar inte mer. Vi vill vara tillsammans och kunna sköta varandras fothygien, jag behöver hjälp med rakning och annat.

Musten är ur oss. Sen 1 augusti har vi levt på distans. Han i Stockholm, jag i Göteborg.

Det har gått så långt att jag ser på misärdokumentärer och utsvultna barn för att få lite mer kraft.

Har ni några tips på riktigt tragiska saker som får en att uppskatta att man är frisk, så kommentera gärna. Jag behöver all misär man kan tänka sig.

Posted on 16 februari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Jag har bara haft ett förhållande i mitt liv och det var på distans. Jag trivdes med det i sex år men då tröttnade hon och ville att jag skulle flytta till henne. Ensam arg som jag är i grunden så visste jag att det inte skulle funka. Så det tog slut. Skulle aldrig kunna bo ihop med någon nu. Har varit ensam för länge.

Kommentera

