Resa bort några dar.

Jag och min kille skall unna oss nåt i april. Vi skall åka på semester eller äventyr innan vi tvingas bli vuxna och får ett barn att ta hand om.

Nu står vi med vattenfyllda stövlar och vete fan vad vi skall göra. Jag kommer vara fet och ej gångbar. Vad skall vi göra?

Det fanns en del att hitta på om man gick in på Liveit.se såg jag. Deckarkvällar där man äter middag med ett sällskap och samtidigt försöka lista ut vem mördaren är. Jag som är agent, blev lockad.

Vi har även tänk på Island. Där kan man bara päsa i en varm källa.

Man kan yla med vargar på Kålmården, åka på bäversafari, hänga i lejonkulor, prova på trav, möta älgar, skåda björnar, mata hajar mm. Men inte ens lära sig dansa locking.

Det tycker jag är främmande. Jag skulle lätt skicka min pappa på en sån upplevelse annars.

Det lutar dock åt att sova över i en jumbojets cockpit. Fan, vad vi skulle kunna leka där med tillgjorda dialekter.

Då får Victor känna på hur det är att vara pilot och ligga med flygvärdinnan också.

Posted on 17 februari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

