Melodifestivalen del 3

Tävlande 1-Youngblood: Har de gjort inbrott på en bilskrot och blivit jagade av dobbermanns som slitit av dem kläderna? Tänk att jag skulle anses som pedofil om jag låg med nån i det bandet.

Tävlande 2 – Maria Benhajji: Ser ut som en jävla Barbiedocka för 369:- Plagiat på Sonja Aldéns för att du finns.

Tävlande 3 – Mattias Andréasson: Jaha, Justin Timberlakewannabe. En Cry me a river. Han ser bara ut som en gymnast som håller på med bygelhäst.

Tävlande 4 – Love generation: Jävla slickepinnar. Har en lastbil kört över dem eller? Har Red-One lagt sig bakom detta? Näh, släppa in ett hungrigt lejon på scen hade nog varit det bästa. Man vill ju bara slita av alla tre lår utan byxa på och äta som en grottmänniska på dem.

Tävlande 5 – Carolina Wallin Perez: Ser ut att vara från Normandie. Riskfylld stämma. Men bra tamburinspel. Men jag diggade lite i refrängen.

Tävlande 6 – Andreas Johnson: ”Flickor tänker på kärleken” låter den som i början. Han har en väst gjord av en fondtapet. Som vanligt kommer han med en bronslåt. Bra, men ingen vinner med brons. Han borde fråga om han får vara med i Cardigans helt enkelt.

Tävlande 7 – Molly Sandén: Sjunger asabra. Jag ville först klaga på hennes kurvlösa kropp. Ingen midja och en platt röv. Men jag håller käft och lyssnar. Jag tror bara hon har en bullfitta som ser ut som en inbakad pizza.

Tävlande 8 – Björn Ranelid och Sara Li: Jag vill att min kille skall se ut som Ranelid när han blir 60. Då skall vi till Hedonism på Jamaica och bli kåta av unga som är sexuella. Låten är en dänga från 93. Han beter sig som Zlatan om Zlatan skulle vara med i Mello. Jävla fotbollslåt. Han tycker som vanligt att det var bäst och det är därför man ÄLSKAR Björn Ranelid. Tjejen såg ut som en venerisk sjukdom.

Hej då

 

 

 

Posted on 18 februari, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Skiter fullständigt i melodifestivalen men Björn Ranelids senaste bok är så bra att den går ända in i själen. Jag kan bara buga och tacka för en underbar läsupplevelse.

  2. Molly Sandéns låt handlade om…. ? Det gick ju inte höra vad flickstackaren mumlade om! *gnällig tant-varning*

Kommentera

