Victor 1 år.

För exakt ett år sen hade jag ett stand up gig på en klubb. Jag fick syn på min kille som då minsann inte var nåt annat än en främling som döljde nåt för mig i sina mörka ögon. Han stod där i chinos och Tretornstövlar och såg ut som en 22-årig Fiskebäcksbo. Tight röv och han var lägre än mig.

Jag visste att vi skulle bli nåt. Ännu mer när jag åkte hem och pappa nämnde ”killen i stövlarna”. Först tänkte jag bara bli en milferövring för honom. Men när jag kom hem efter en Basic Elementkonsert på natten kollade jag upp honom på Ratsit. Skatteverkets register.

Han var 29! Ej sambo. Och bodde på en adress som hade både örn och hufvud i sig. Fint som kattskit i vällingen tänkte jag och började jakten på diamanten.

Det addades på Facebook och sen blev vi ihop innan vi ens hade pratas eller setts. Han hade smidigt andra datingplaner med en skinnskalle minsann. Allt för att pröva allt som Rocco gjort.

Men jag satte fälleben för henne. Och honom. Vi möttes efter sms:ning i tre veckor och kysses efterlängtat med varann.

Jag släppte allt och stod för honom som jag aldrig stått för någon. Han åkte kombi med mig hem och fick efter ett yxhot ett ligg som hette duga och delikatesser som fetaost och björkvedsbrasa.

Sen dess har vi älskat varann. Sen dess har jag varit mig själv och dugit.

Om elva veckor föds vår son. Haha, alla ni som inte fick Victor.

Jag vann.

Posted on 4 mars, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. du är för go min tösa bit

Kommentera

