Smitta sin partner

Jag har smittat Victor med förkylning. Tänk att vi är såna främlingar för varann att vi fortfarande inte är immuna mot varandras virus. Det är passionerat.

Jag visste inte ens att han hade en mormor i livet. Det kom fram när vi likt främlingar stod och rökte utanför en port och ”kalllpratade” med varann.

Vi lär känna varann fortfarande. Det är trevligt tycker jag. En gång trodde Victor att jag inte kunde engelska. Han trodde jag på riktigt sa: ” One, two, FREE and four”

En sån ska man nog skaffa barn med. En man är nykär i under första levnadsåret. Då vågar man inte skälla för att han tog fel våtservetter eller kanske råkade göra fel sås till maten..

Man håller nästan klaffen om man kommer på honom med ljug också. Fast då är man feg tycker Victor. När man inte vågar konfrontera.

Posted on 30 mars, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

