Freudianska personlighetsdrag?

Jag hänger med unga människor. Lammkött.

Varför gillar jag det? Är det för att jag kan ta ledarrollen? I dag skall jag vara med en tonåring. Återigen få känna den här Baloo/Mowgli känslan. Karlsson/Lillebror. Pippi/Tommy och Annika.

Jag älskar att lära folk dumheter och annan kuriosa utan att bli ifrågasatt. Vad lider man av då? Jag vill vara en galen mentor. Lära folk att sluta ta allt så jävla vuxet. I dag skall jag till exempel tvinga min lammköttskompis att lyssna på GES. Glennmark, Eriksson, Strömstedt.

Citat en gång av min kille: ” Du och dina unga kompisar”

Är jag osäker innerst inne?

 

Posted on 31 mars, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

