Njutningslukter

Det vattnades redan i munnen när jag skrev rubriken. Jag är en sån jävla sucker för lukter. Det finns ingen större njutning för mig än att sniffa på nåt jag gillar.

Att dra ner det ända i halsen och nästan smaka på det. Jag vet exakt hur Ferdinand kände sig. Mina bästa lukter:

*Sätta sig i en varm bil så det doftar intrumentbräda och säten. Jag smackar samtidigt och blir så tillfreds att folk kan dö omkring mig. Jag tänker sitta där tills mitt sinne är så förlamat av doft att det inte längre luktar så mycket.

*Luften som kommer ut ur en dammsugare. Jag vill ÄTA upp dammsugarn. Önskar att det fanns kakor eller nåt med dammsugarluftssmak. Det verkligen vattnas i munnen på mig som det gör på Pluto i Musse Pigg när han ser ett högrevsben.

*BENSIN!!! Jag spiller jämt på handen. Jag blir törstig av lukten. Kåt. Och det är som en jakt på en orgasm som aldrig kommer. Finns inget klimax att nå och det är det som är så jobbigt. Det är som att försöka finna slutet på universum. Jag sitter sen och kör i tio minuter med en hand bara för att kunna lukta på den andra.

*Däck, gummi eller skoaffär – helst Stisses Skor som låg i Bellevue. Nya däck som står på rad med fina mönster i. Åhhh, jag vill lägga mig på knä och slicka på däcken. Det närmsta fullständigt klimax är att tugga svinhårt på Lakrisal samtidigt och låtsas att det är däck jag tuggar på.

*Sololja á la Tropical. Cocosolja. Man blir kåt på riktigt och vill jucka på allt som rör sig.

Mums, det bara rinner löst saliv i munnen på mig när jag skriver detta. Jag skall se vad som finns hemma och gå och tillfredställa mig.

Posted on 1 april, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Du är störd. Och du glömde att du älskar cigarett rök.

  2. Hahahahaha… fy fan vad bra. Jag diggar nästan samma lukter. Cocosolja yeah. Bensin ohhh yeeeah (lim med) men damsugarpåse, den lukten har helt pajat för mig sedan vi skaffade katt. jag klöks när jag blir sprejad med varm dammsugarluft som stinker nerpissad kattsand. Hade du nån bensin hemma?

Kommentera

