Rafael Edholm

20120428-180342.jpg

Idag har jag visat ett stort mått civilkurage. Civilkurage betyder att man vågar stå upp för sin mening fast det innebär en personlig risk.

Jag har precis legat i en jävla soffa med mina 94 kilon och frågat Rafael Edholm hur fan han tror det känns för en tjej att ligga alldeles utblottad framför honom. Inte ens strumpor hade jag på mig, inte ens roll on. Osminkad, fet och flåsig.

Rafael Edholm har aldrig träffat Jennie. Han tror bara det. I hans ögon är Victors tjej bara en tjej. Eller ”däggdjur” som han själv uttryckte det.

Jag skiter ju i det egentligen, för jag har en hjärna som är vass. Men vanliga tjejer hade våndats.

Jag ville bara göra klart för honom att han inte ska lägga så stor vikt vid att minnas mig visuellt.

Jag tänker allt visa honom för Victors skull nästa vår. När jag är snygg igen ska jag stämma träff med honom på Riche eller nåt. Då ska Victor få gå dit och säga såhär till Rafael:

” Ah, såHÄR ser Jennie ut. Sug på den döh”

Sen ska jag instämma och knycka på nacken och kanske gå.

Om han inte vill bjuda på räkmacka vill säga. Då stannar vi. Jag och Victor.

Jag är fan så jävla modig som vågar visa mig sån här. Det är nåt att ta med i cv:t.

Jag skulle hur lätt som helst platsa i marinkåren med det kuraget.

Posted on 28 april, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Apropå träff så har jag en hemlig dröm att ha en sån med dig. Att få äta en middag tillsammans med dig och få fråga allt jag är nyfiken på. Har en känsla av att en kväll med dig skulle stanna kvar i mitt minne för evigt. Jag menar alltså att d få PRATA med dig, ingenting annat. Jag vet ju att du är upptagen och vill ingenting ”skumt”. Men jag är nyfiken på dina tankar och funderingar.

Kommentera

