Jag ser inte ut så längre

20120430-215319.jpg

Här var jag 22. Kul va? Inget slitage på la fittage. Alla reglage fungerade. Jag minns att jag kände mig tjock här.

Det borde jag fått en lavett för.

Nu har jag två månader kvar till 30 årsdagen.

Jag måste skaffa mig en manager eller nåt.

Som får ordning på mig igen. För 30 är ju det nya 20.

Posted on 30 april, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. När jag var 22 var jag tvåbarnsmor på dekis. Idag är jag riktigt fräsch i jämförelse. RIKTIGT FRÄSCH *glad över insikten*

Kommentera

