Magnus Hedman droger, självmord och tjejer.

Jajjamensan, nu skall Mange släppa en bok. Han behöver dra in kosing.

En rubrik som figurerar nu: ” Magnus Hedman googlade sätt att ta livet av sig”

Då får man vara rejält fryst i pallet. Om man är så blåst att man inte hajjar att det blir ratatouille av en om man hoppar från Gullmarsbron. Eller om man går till Clas Ohlson och köper en redig tamp och fnurrar till den ordentligt så att man kan hänga sig hemma i takkroken. Vill man vara på den säkra sidan kan man ju åka till en bokskog med kraftiga grenar (men så långt kommer nog inte Magnus i ett tankemönster). Jag vet inte hur tåligt tak han har där hemma i Sigtunavillan.

Nåt som stör mig är att Svullo inte klarade kampen om livet och gick och dog innan någon hann hjälpa honom. Man får väl se det som att Svullo helt enkelt var en nypa smartare. Men sörjer Svullo, det gör jag varje dag. Ibland flera gånger om dan till och med.

Jag träffade Hedman en gång. Det var ett av mina värsta möten i livet. Han var en jävla översittare, säkert Vädur. Satt med armarna i kors och var tuff över att han hade miljoner, en son med ett höglandsnamn (Lancelot) och en fru att dö för. Han hade inte en tanke på att han kanske hade behövt en tjej som mig senare i livet, så det var lätt och vara tuff. Men nu är det för sent. För övrigt var jag på samma ställe som honom för att flirta med en annan fotbollsspelare ändå.

Det är sinnessjukt att Magdalena Graaf varit med honom. Hon är ju varm som en sommardag i lynnet.

Men Magnus. Jag vet inte. Känns som han kan bita i det sura äpplet lite till med sina Timothy muständer.

Jag önskar att han får vara med i Let´s Dance nästa säsong och får det lika jävligt som Henemark haft det i år.

Sen är jag nog nöjd. Man får inte önska någon ångest i livet. För när jag hade ångest sa jag att jag inte ens önskade min värsta fiende det.

Och jag är en man av mitt ord.

Oh, you touch my tra la la – my ding din dong. Den har nog gått på repeat i bilen ända in i 2012.

Posted on 11 maj, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Också jag har skrivit mitt om den där rackarn. Jag fortsätter att läsa och tack för det. 8)

Kommentera

