En jävligt sjuk önskan

Nu kommer Hasret vara den enda som fattar det roliga med hela den här texten. Hasret är en barndomskompis från Bergsjön som vet att jag inte är riktigt klok, men hon tycker jag är rolig ändå.

Jag får ibland scener i mitt huvud på saker jag vill göra. Just nu spelas den där låten Somebody  that I used to know. Den är underbar. Jag älskar den. Men jag kan inte se nåt annat framför mig än det här (man måste blunda nu och tänka på det framför sig)

Tänk er mig med morgonrock på. Och två rävframben med tass och päls på. Som trumpinnar ungefär. Med dem skall jag smyga omkring och trumma Drolin (Drolin är en afrikan)  i hövvet… När han vänder sig om skall jag skumt och med höga knän tassa därifrån.

Jag vill alltså störa Drolin med genom att trumma honom med rävframben i huvudet till låten Somebody that I used to know.

Lyssna på den här låten nu och blunda. Se allt framför er. (Gäller bara er som vet vem Drolin är)

Jag har redan hittat rävbenen.

 

 

Posted on 12 maj, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åsa Hedlund

    Åh jag älskar den men har ej vetat vilka det är och sådär. Tack.

Kommentera

